Enkel
Parker i enden av Øverbygveien.
Gå langs grusveien til vannhuset og fortsett på stien bak vannhuset.
Ta av ved merking, følg stien opp til vannet.
God tur!
| Navn | Besøk |
|---|---|
| Marlene Jakobsen | 2 |
| Trygve Vågen Torkildsen | 2 |
| Sissel Irene Kristoffersen | 2 |
| Martine Pedersen | 1 |
| Maiken Lund Olsen | 1 |
| Renate Olsen | 1 |
| Mariel Ingelin Skogstad | 1 |
| Monica Hellum | 1 |
| Anita Soløy Wilhelmsen | 1 |
| Lars Hustad | 1 |
| Dato | Antall besøk |
|---|---|
| 23. jun | 1 |
| 22. jun | 1 |
| 21. jun | 1 |
| 16. jun | 2 |
| 14. jun | 3 |
| 10. jun | 1 |
| 07. jun | 2 |
| 03. jun | 3 |
| 02. jun | 1 |
| 31. mai | 4 |