Middels
Ta av fra Hollenderveien og kjør opp Håveien, ta av til høyre før du kommer helt opp til det røde huset, og parker i enden av vegen ved muren.
Følg stien fra muren som står ved enden av vegen.
Stien til Storsandvika er merket med røde merker.
Dette er en kort og fin tur, som passer også for de aller minste!
Vi anbefaler godt fottøy. Det kan i perioder være vått og litt berg langs stien.
God tur!
| Navn | Besøk |
|---|---|
| Simen Movik Kristiansen | 3 |
| Sissel Irene Kristoffersen | 3 |
| Linda Samuelsen | 2 |
| Eva Hustad | 2 |
| Monica Hellum | 2 |
| Trygve Vågen Torkildsen | 2 |
| Frida Frisk-Skoglund | 1 |
| Renate Olsen | 1 |
| Emil Thorstensen | 1 |
| Karina Skoglund | 1 |
| Dato | Antall besøk |
|---|---|
| 22. jun | 1 |
| 19. jun | 1 |
| 14. jun | 1 |
| 10. jun | 2 |
| 09. jun | 1 |
| 08. jun | 1 |
| 06. jun | 3 |
| 05. jun | 2 |
| 04. jun | 1 |
| 01. jun | 3 |