Enkel
Start fra bommen i Snattvika
Kryss elva ca midt mellom Nedre Snattvikvannet og Mellomste Snattvikvann/Badevannet.
Følg stien gjennom myra, og peil deg inn på varden øverst i bakken. Når man kommer opp, passerer man en myr, ser en varde fremfor seg, og nærmer seg elva som renner ned til Seglvikvannet. Ta til venstre før elva, og følg stien/reintråkket gjennom den lille dalen som går over mot Vindmølleveien. Det kan være greit å holde seg til venstre for bekker og tjern som man passerer gjennom dalen.
Når man kommer helt opp, finner man varden på ute på kanten på venstre side.
| Navn | Besøk |
|---|---|
| Anna Simonsen | 1 |
| Jessy Jenssen | 1 |
| Arne Elvestad | 1 |
| Benedikte Krogh | 1 |
| Hanne Arnrup-Øien | 1 |
| Jonas Larssen | 1 |
| Rolf Daniel Jenssen | 1 |
| Thord Karlsen | 1 |
| Morten Larssen | 1 |
| Dato | Antall besøk |
|---|---|
| 22. jun | 3 |
| 20. jun | 1 |
| 03. jun | 1 |
| 31. mai | 1 |
| 29. mai | 3 |