Middels
Bismarhallen ligger rett over Nordkapptunnelen på Magerøya. Startpunktet for turen er ved Veidnesbukta, omtrent 17 km fra Honningsvåg.
Det er en stor parkeringsplass cirka en halv kilometer fra tunnelinnslaget. Fra parkeringsplassen kan man følge en sti som starter rett bak skiltmasta (se bilde), like ved tunnelen.
Stien er delvis merket og følger høyspentlinjen oppover de første 100 høydemetrene. Etter hvert flater terrenget ut, og man kan sikte seg inn mot det høyeste punktet. Følg gjerne sporloggen, men strangt ikke nødvendig. Landskapet er åpent og lett finne fram. Pass på hvis havtåka kommer sigende.
| Navn | Besøk |
|---|---|
| Else Margrethe Isaksen | 2 |
| Wenche Dahl | 2 |
| Knut Olsen | 1 |
| Peggy Pettersen | 1 |
| Dennis Rustad | 1 |
| Kristin Haga Martinsen | 1 |
| Taina Simu | 1 |
| Bengt-Åge Jenssen | 1 |
| Marte Rustad | 1 |
| Sissel Iversen | 1 |
| Dato | Antall besøk |
|---|---|
| 22. jun | 4 |
| 10. jun | 1 |
| 09. jun | 1 |
| 07. jun | 2 |
| 06. jun | 1 |
| 05. jun | 1 |
| 04. jun | 3 |
| 03. jun | 1 |
| 02. jun | 3 |
| 01. jun | 1 |