Enkel
Kjør ut fra Hesseng i retning Høybuktmoen. På venstre side av E6 ved Stormyra, ligger en parkeringsplass med infoskilt, hvor du kan parkere. Gå noen meter mot Hesseng igjen, til du kommer til en skogsbilvei. Her starter turen.
Følg skogsbilveien oppover mot Maggatjern (Politivannet). Etter ca. 300 meter kommer du til en liten bekk som du krysser. Følg deretter stien til venstre til du kommer til pilskiltet. Følg stien opp til Snautjønna, og rundt vannet. På turen vil du finne endel krigsminner/ruiner.
Bruk gjerne sporloggen. Se på kartet. Trykk på posisjonstegnet som er under +/-. Da vil din posisjon vises i forhold til perleturløypa. Sporloggen er et godt hjelpemiddel hvis du blir usikker på hvor løypa går.
| Navn | Besøk |
|---|---|
| Eirin Grindstein | 4 |
| Mari Øien | 4 |
| Monica Sjåstad | 3 |
| Emilie Amundsen | 2 |
| Liv Elisabeth Kyrkjebø | 2 |
| Mina Oline Skreddernes | 2 |
| Eli Dæhlin | 2 |
| Anne Kari Hætta | 2 |
| Grete Sophie Høvik Ulvang | 2 |
| Siw Paulsen | 1 |
| Dato | Antall besøk |
|---|---|
| 24. jun | 1 |
| 23. jun | 1 |
| 22. jun | 1 |
| 19. jun | 1 |
| 18. jun | 1 |
| 16. jun | 3 |
| 14. jun | 3 |
| 13. jun | 4 |
| 11. jun | 2 |
| 10. jun | 1 |