Enkel
Parker ved det gamle steinuttaket, på vestsiden av svingen i Skittenelv ( på vestsiden av Vestre Jakobselv) eller på møteplass 200-300 m lengere vest langs E75.
Fra det gamle steinuttaket kan du gå rett opp i terrenget. Følg stien, som er merket med røde pinner, til du kommer til en skogsvei/traktorvei. Følg denne helt opp til masta. På toppen av bakken vil du se Masta. Koden er på perleturskiltet på veggen på bygget. Her er det også en benk, hvor du kan ta en liten pause før du går tilbake. På returen har du fin utsikt over elva og bygda. Turen er 1.1 km en vei. God perletur :)
| Navn | Besøk |
|---|---|
| Trond & Else Johnsen | 8 |
| Kari Pettersen Harila | 4 |
| Marianne Jyde | 1 |
| Renate Jensen | 1 |
| Jorid Kalvik | 1 |
| May-Bente Røstgaard | 1 |
| Ørjan Gundersen | 1 |
| Ragnvald Bertheussen | 1 |
| Siv-Nina Langhaug | 1 |
| Ole Håkon Haraldstad | 1 |
| Dato | Antall besøk |
|---|---|
| 23. jun | 1 |
| 22. jun | 2 |
| 21. jun | 2 |
| 20. jun | 1 |
| 19. jun | 1 |
| 14. jun | 4 |
| 13. jun | 1 |
| 12. jun | 2 |
| 11. jun | 1 |
| 10. jun | 1 |